• شنبه ١٥ مهر ١٤٠٢-١٠:١١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٥٩٣
نادعلی از دستور جلسه آتی شورای شهر خبر داد:

از بررسی اصلاحیه مصوبه "روز تهران" تا حسابرسی شرکت شهروند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی طرح اصلاح تبصره ماده واحده مصوبه "روز تهران، روز پایتخت ایران اسلامی" در صحن شورا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری یکصد و هشاد و یکمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در روز یک‌شنبه شانزدهم مهر ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸:۴۵ الی ۱۲ در تالار رسمی ساختمان شورا گفت: با توجه به اینکه در هفته تهران قرار داریم و تلاش می کنیم یک روز به عنوان "روز تهران" در تقویم رسمی کشور ثبت شود؛ در جلسه آتی شورا به بررسی اصلاحات مورد نیاز در تبصره ماده واحده این طرح و موضوع پیشنهاد تعیین روز تهران به شورای فرهنگ عمومی کشور پرداخته خواهد شد.
گفتنی است، یک فوریت تصویب نامگذاری روز تهران، روز پایتخت ایران اسلامی در یکصد و هفتاد نهمین جلسه رسمی شورای شهر به تصویب رسیده بود.
سخنگوی شورای شهر افزود: گزارش حسابرس رسمی شورای شهر تهران در خصوص حسابرسی "شرکت خدمات کالای شهروند" برای سال های مالی ۱۴۰۰ و1401 نیز قرائت گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه)، دیگر دستور جلسه آتی شورا می باشد.
وی در پایان به بررسی و تعیین تکلیف 30 پلاک ثبتی از حیث باغ بودن، در دستور کار یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اشاره کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: